Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Hrvatski admiral u penziji Davor Domazet Lošo: Hrvatskoj pripadaju BiH, Boka Kotorska, Srem, Bačka i delovi Banata

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 21 maj 2020 09:45
penzioner Cviko,
Svašta se priča o budućnosti Hrvatske. Najupečatljivija je priča novinara i pisca Dejana Lučića, po kojem, Hrvatska će se raspasti odnosno njeni delovi pripašće Mađarskoj, Italiji i Srbiji. Da li je izjava o teritorijalnom proširenju Hrvatske reakcija hrvatskog admirala na Lučićevu priču. Sigurno je da je admiral iz američke "duboke države" dobio druge informacije. Čak je i "Gugl ert", ponovo dao svoj doprinos u stvaranju ratnih tenzija na Balkanu jer je hrvatsku granicu na Dunavu prema Srbiji pomerio na srpsko tlo... Jedno u Hrvatskoj je sigurno. Stanovništvo im stari kao i kod nas, mladi oldaze jer im nije do ratovanja i kad bi se Hrvatska kojim slučajem proširila, ko bi im čuvao toliku teritoriju? Migranti?
Preporuke:
29
13
2 četvrtak, 21 maj 2020 09:46
"Jungs aus Brasilien"
Ova karikaturalna admiralska pojava sa tankim nogicama kao u rode i glavom kao u priglupog Avgusta pretenduje da pod kraj života izluči nekakvu pamet koja se tranformiše u neviđeno gluparenje i zaudaranje na ustašku nacističku i rasističku prošlost.
Preporuke:
32
14
3 četvrtak, 21 maj 2020 09:56
crni 5 oktobar
U Drugom svetskom ratu ustaše su stvorili NDH u koju je bio i Zemun. Zašto četnici nisu stvorili Veliku Srbiju sa Knin, Sarajevo, Banja Luka već su četnici priznali NDH. Četnici optužuju Slobodana Miloševića zato što nije prisvojio Knin pitam ja četnike zašto Draža Mihajlović nije prisvojio Knin ?
Ugovori su potpisani sa četničkim vođama: Urošem Drenovićem (Mrkonjić Grad, 27. april 1942), Vukašinom Marčetićem (Banja Luka, 15. maj 1942), Cvijetinom Todićem (Lipac, 22. maj 1942.), Lazarom Tešanovićem (Banja Luka, 23. maj 1942.), Radivojem Kerovićem (Lopare, 30. maj 1942) i Radetom Radićem (Banja Luka, 9. jun 1942).
Ti ugovori standarno obuhvataju sledeće:
- Priznanje NDH od strane četnika
- Obavezivanje četnika na lojalnost Ante Paveliću i NDH
- Priznavanje prava četnicima od strane NDH za nošenje oružja
- Snabdevanje oružjem, municijom, hranom i lekovima četnika od strane NDH
NDH je četnicima garantovala i plate i penzije.
Preporuke:
70
20
4 četvrtak, 21 maj 2020 09:57
Uzmite Beograd
A ostalo je naše...
Preporuke:
19
14
5 četvrtak, 21 maj 2020 10:16
56
Dostojan da se nađe na listi SNS, na mestu zamenika njenog predsednika. Kad god je Srbija slabila ili bila slaba, uvek se kroz njenu istoriju, našao neki ker koji bi podigao nogu i obeležio svoju novu teritoriju. Ovaj ustaša verovatno prepoznaje takvu situaciju.
Preporuke:
29
10
6 četvrtak, 21 maj 2020 10:41
Neko bude prirodno obdaren
da bude pametan, a ovaj je prirodno "obdaren" da je pored nedostatka morala jos i glup i da ima majmunsku facu.Cak je i Mesic shvatio da su ustase do sada zivjele na racun Srba, Italijana, Slovenaca i Germana i da su im upravo Srbi 3 puta(1918., 1945. i 1995.)poklanjali drzavu (Da ne pominjemo kako ih je naivni Kralj Aleksandar "chastio" Baranjom i Zap. Slavonijom, a opet naivni i neslozni Brozovi Srbi Dalmacijom, Dubrovnikom, Banijom i Likom), a tu drzavu oni ne znaju ni da sacuvaju nego im urzano nestaje!I sada ovome majmunolikom opet krivi Srbi???Npr. u Dubrovniku vise nema domicilnih Dubrovcana nego pokatolicene ustase iz Zap. Hercegovine a oni ga tretiraju kao hrvatski i prisvajaju Gundulica koji velica Srbe i srpske junake! A, mutavi Srbi cute i tako pristaju na stanje posle GENOCIDA nad Srbima (katolicima ipravoslavnim) u Dubrovniku!I cudimo se Seselju sto pominje granicu Karlovac, Ogulin,...,a Hrvati se ne cude njihovim zlocincima i lopovima koji su srpsko sve satrli i popljack
Preporuke:
24
31
7 četvrtak, 21 maj 2020 10:52
Miroslav
Zaboravio je Madjarsku i Austriju; i to je nekad bilo u sastavu Croatie.
Preporuke:
32
2
8 četvrtak, 21 maj 2020 11:01
Ovako je bilo
Neko bude prirodno obdaren
i da su im upravo Srbi 3 puta(1918., 1945. i 1995.)poklanjali drzavu.



Svatite jednom ako možete. ISTINA mora pobediti kad tad. Srbija nije 1995.god. poklanjala hrvatima državu.
Odluku o konačnom razbijanju Jugoslavije Vatikan je pokrenuo memorandumom državama KEBS-a 26 novembra 1991.god.
Hrvatska je postala država 25 juna 1991.god. a hrvatska je postala član UN 22 maja 1992.god. i Srbija nije mogla da od države hrvatske članice UN da uzima njenu teritoriju. Rusija je priznala hrvatsku kao državu 17 februara 1992.god. Kina je priznala hrvatsku 27 aprila 1992.god. SAD su priznale hrvatsku 7 aprila 1992.god. Japan je priznao hrvatsku 17 marta 1992.god. Brazil je priznao 24 januara 1992.god.Nemačka,Italija,Britanija,Francuska,Austrija su priznale hrvatsku kao državu 15 januara 1992.god.
Preporuke:
54
12
9 četvrtak, 21 maj 2020 11:03
nebitan
Ustaški "admirale", kad si tako pametan što ne pokreneš svoje brodove i napadneš Srem i Bačku.
Preporuke:
21
3
10 četvrtak, 21 maj 2020 11:41
Zoran
Šta je braćo? Odmah neka frka čim se neki od osobenjaka s hrvatske marginalne scene javi sa svojim glupostima!? Niste se tako javljali kad su vodeće (ne marginalne!) političke figure s vaše strane crtale granice Virovitica-Karlovac-Karlobag. Štoviše, pokrenuli su rat, unesrećili toliko ljudi a vi ste na tenkove bacali cvijeće. Ne smeta Vam kad iz tjedna u tjedan u Ćililici slušate isto to već godinama. Kako li je divno kad shvatiš da pored hrpe budala s kojima si okružen shvatiš da i komšija ima jednu takvu. Odmah mu daš najveći medijski prostor da opravdaš sebe. Bravo!!
Preporuke:
11
19
11 četvrtak, 21 maj 2020 11:48
Neki skroman admiral
Ovaj admiral je isuviše skroman. Na znam zbog čega je izostavio da navede da Hrvatskoj pripada Polinezija, cela Indokina, dve trećine Zapadne Evrope, polovina Afrike južno od Sahare, čitav Atlantik sa priobalnim državama i još ponešto. Razume se i Meksko, Argentina i veći deo Amazonije.
Preporuke:
18
2
12 četvrtak, 21 maj 2020 11:59
Dragan
Vodite ga pravo u ludnicu, sta da se raspravljamo sa ludakom.
Preporuke:
13
2
13 četvrtak, 21 maj 2020 12:16
još samo to
@ovako je bilo
Još samo da ti shvatiš ko je upravljao tim koje navodiš da su početkom devedesetih priznali Hrvatsku i Sloveniju.
Preporuke:
7
17
14 četvrtak, 21 maj 2020 12:45
Ovako je bilo
još samo to
@ovako je bilo
Još samo da ti shvatiš ko je upravljao tim koje navodiš da su početkom devedesetih priznali Hrvatsku i Sloveniju.


Poslednji Predsednik SFRJ bio je Stjepan Mesić do 6. decembra 1991.god. a Slobodan Milošević nije bio ništa u SFRJ već je bio samo Predsednik Srbije.
Odluku o konačnom razbijanju Jugoslavije Vatikan je pokrenuo memorandumom državama KEBS-a 26 novembra 1991.god. sve je dogovoreno na sastanku pape Jovana Pavla II sa nemačkim ministrom Genšerom.
Hrvatska je postala država 25 juna 1991.god. a hrvatska je postala član UN 22 maja 1992.god. i Srbija nije mogla da od države hrvatske članice UN da uzima njenu teritoriju.
Vi četnici i dan danas tvrdite da je Slobodan Milošević izdajnik zato što nije prisvojio pola teritorije Hrvatske. Pitam ja vas četnike zašto četnici nisu sprečili streljanje 800 000 Srba u Jasenovac ? Zašto četnici nisu sprečili iseljavanje 350 000 Srba iz Hrvatske ? Zašto četnici nisu prisvojili Knin već su četnici priznali NDH ??
Preporuke:
94
31
15 četvrtak, 21 maj 2020 13:30
Beretka
Na žalost,mnogi Srbi i dan danas krive Milosevica za pad RSK i Kosovo. O Krajini: Milosevic tada prvo nije bio Vrhovni Komandant oruzanih snaga Savezne Republike Jugoslavije,jel je tada bio Predsednik Srbija,a ne SRJ! Drugo: SRJ je bila izolovana od celoga sveta i 24 sata kontrolisana od strane NATO-a sa svih strana,znaci, svaki potez Vojske ili Policije je mogao biti vidjen od AWACS-aviona. Trece: Da je SRJ poslala VJ,to bi predstavilo agresiju na HR,jel je ustaska drzava tada vec bila medjunarodno priznata.Rezultat bi bio,da bi SRJ bila bombardovana od strane NATO-a. Cetvrto: Pred samog pocetka zlocinacke "Oluje",SAD su upozorile MIlosevica,da ne salje Vojsku,jel ce SRJ biti bombardovana,to je tadasnji americki Ambasador Galbraith sam priznao u procesu protiv Milosevica u Hagu. O Kosovu: Slobodan Milosevic sigurno da nije prodao Kosovo,jel je on uvnio,sta bi svaki Predsednik bilo koje drzave ucinio. Branio drzavu od Siptarskih terorista.
Preporuke:
115
46
16 četvrtak, 21 maj 2020 13:31
Beretka
2 ... Agresija NATO-a bi u svakom smislu sledila,bilo kako Milosevic da je reagovao. NATO-u je samo trebao povod,da posle nadje izgovor za agresiju na SRJ,to su nasli u laznom masakru u Racku. U prvom mesecu agresije NATO je iskljucivo gadjao vojne ciljeve u YU,ali je video,da Vojsci i Policiji ne moze nista,zato je presao u narednih dva meseca,da ISKLJUCIVO gadja civilne ciljeve,zato je Sporazum u Kumanovu morao biti potpisan. Slobodan Milosevic je potpisao,da Kosovo ostaje u sastavu SRJ,a vi Srbi ste prodali Kosovo kada ste Djindjica doveli pucem na vlast 5.oktobra. Tog dana ste unistili drzavu,a Kosovo poklonili Siptarima,jel vrhovni cilj Djindjica je bilo,da izbrise YU i tako Rezoluciju 1244,koja garantuje Kosovo kao neotudjivi deo Jugoslavije. Danas mozete da svirate o Kosovu i da pricate sta hocete o Milosevicu,a cinjenice govore drugu pricu. 20 godina proslo,od kad ste ga skinuli,ali niste se opametili,nego i dalje ga krivite za nesto,sto ste vi uradili 5.oktobra.
Preporuke:
124
46
17 četvrtak, 21 maj 2020 13:36
(Ne)upućeni čitalac
Muči magarče!
Preporuke:
8
1
18 četvrtak, 21 maj 2020 14:02
Eho
Kolinda je ovoga admirala smijenila kada je javno izjavio nakon incidenata u piranskom zaljevu da Hrvatska može biti u Ljubljani za 48 sati. Na zgražanje u NATO da savjetnik predsjednice članice NATO-a može na takav način govoriti o drugoj članici. Lošo inače nije neki prozapadni tip jer je lani pričao kako bi Hrvatska trebala kupovati oružje od Rusije. Inače se divi putinu valjda zato što je prošao najviše škole u JNA. Bio je i kapetan kos-a. Netipičan je za hrvatski komandni kadar iz rata i poslije ali što se tiče vojnih znanja možda je najjači u Hrvatskoj trenutno. Greška mu je što kao vojno lice iznosi ovakve stavove koji nisu vojna nego povijesna pitanja pa se ostavlja dojam kao da je to državna politika iako je on na neki način više kao disident nego kao podoban. U svakom slučaju ova izjava će štetiti Đukanoviću jer će služiti kao opravdanje u srpskoj javnosti da se radi o sinhronicitetu protiv Srbije u cijeloj regiji
Preporuke:
10
2
19 četvrtak, 21 maj 2020 16:10
Rade
Skroman ovaj hrvoje. Mislim da se hrvatska prostirala od Indije do Atlantskog Okeana. Za granice te prirodne hrvatske treba da se bore.
Preporuke:
11
0
20 četvrtak, 21 maj 2020 16:37
brzi
Svaka država ima svoju dvorsku ludu. U Sloveniji je to Jelinčič, u Hrvstskoj Domazet dok se Srbija i Italija bore za primat po broju dvorskih luda, u svakoj državi barem polovina parlamenta plus stručnjaci opšte prakse.
Preporuke:
8
10
21 četvrtak, 21 maj 2020 17:13
Zvonimir Bgd
Ustaša ostaje ustaša, u to ne treba nikad sumnjati kakve god on izjave davao. A onaj što se potpisuje kao ANALITICAR neka i dalje hvali Domazeta kao pametnog čoveka. Jadna mu je "analitika".
Preporuke:
110
36
22 četvrtak, 21 maj 2020 17:17
Zvonimir Bgd
Beretka

Rodoljube, potpisujem svaku reč u oba izvanredna i realna komentara koje si napisao. Svaka čast!
Preporuke:
111
16
23 četvrtak, 21 maj 2020 17:33
ANALITICAR
Zoran

Jadan si ti Hrvat ako trebam ja kao Srbin i to Krajišnik po ocu i mami da učim tebe Hrvata ko je bio genijalni admiral Lošo. Nije on nikakav marginalac nego sjajni kontraobavještajac inače izvanredan poznavalac geopolitike (orjentisan ka Rusiji), u toku operacije Oluja jedan od 6 7 sedam najmoćnijih ljudi Hrvatske uz Tuđmana, Šuška, Bobetka itd.

Beretka

Ti što pišeš nebuloze i braniš izdaju Slobodana Miloševića koji je izdao Krajinu (optužuje ga direktno Kapetan Dragan naš heroj) trebao bi da znaš da je admiral Lošo kao i Predsednik Tuđman su prisluškivali sve razgovore Miloševića. Već je legenda i opšte mesto kada razgovara Tuđman sa američkim generalima i Tuđman im uoči Oluje kaže dakle Amerikancima : "Ja upadaam u Krajinu, počistiću Krajinu", američki general odgovara Tuđmanu : "Strpite se Franjo , šta će se desiti ako Srbija bude branila Krajinu, mi amerikanci i Vi Hrvati upašćemo u veliki rat a Tuđman mu odgovori "Mi Hrvati prisluškujemo Miloševića - izdao je Knin"
Preporuke:
38
110
24 četvrtak, 21 maj 2020 18:16
Beretka
Zvonimir Bgd
Beretka

Rodoljube, potpisujem svaku reč u oba izvanredna i realna komentara koje si napisao. Svaka čast!


Živeli Radikali !!!
Preporuke:
108
74
25 četvrtak, 21 maj 2020 18:20
Miki
ANALITICAR
Ti što pišeš nebuloze i braniš izdaju Slobodana Miloševića koji je izdao Krajinu.


Država Hrvatska je član UN od 22 maja 1992.god. i kako da Slobodan Milošević prisvoji pola teritorije države Hrvatske članice UN ?? Zašto Draža Mihajlović nije prisvojio Hrvatsku već su četnici priznali NDH u koju je bio i Zemun. Srbija je okupirana 5 oktobra.
Preporuke:
107
51
26 četvrtak, 21 maj 2020 21:53
Teoretičar
Ništa neobično,ludnice su pune ovakvih "napoleona".
Preporuke:
10
3
27 petak, 22 maj 2020 00:20
@ Analitičar
Srbi još ne mogu da se otrezne od ljubavi prema ''najvećem sinu naših naroda i narodnosti''. To je onaj što je sprovodio politiku slaba Srbija - jaka Jugoslavija. A tek ne mogu da se otrezne od ljubavi prema Slobi - slobodi. I ako je pod Slobom - slobodom država kriminalizovana, a pajtosi njegovog sina i njega zgrtali za noć bogatstva. Komunista koji je branio srpsko nacionalno pitanje, uz ideološku podršku svoje cvetokose drugarice, još zagriženije komunistkinje. Možda i nekakav taktičar na kratke staze, ali nikakav strateg. Problem je što su posle njega na vlast došli još gori, nameštenici Zapada, pa Sloba - sloboda mnogima i ne deluje loše.
Kladim se da će i za AV-om (u odnosu na koga je i onakav Sloba - sloboda gospodin) mnogi žaliti kad ode.
Preporuke:
1
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner